Algemene LedenVergadering 2 februari 2024

Op deze vrijdagavond hadden 20 leden de weg gevonden naar het restaurant van de golfbaan Catharinenburg. Dat viel nog niet mee doordat de Bouwdijk, waaraan de golfclub ligt, gedeeltelijk was afgesloten. De borden die de omleiding aangaven waren ook enigszins verwarrend; kan ik hier nu wel doorrijden of niet ? Afijn eenmaal aan de koffie was dit kleine ongemak snel vergeten.

Stipt om acht uur opende Roel de vergadering. Hij begon met een terugblik op 2023. Een jaar waarin enkele leden helaas zijn overleden. Een gemis wat moeilijk is te verwerken.

Gelukkig waren er in 2023 ook veel vrolijke momenten. Vooral het lange weekend Almen werd genoemd als een hoogtepunt van het jaar.

Het voornaamste onderwerp deze avond was de toekomst van onze club. Roel constateerde dat de belangstelling voor de klassieke auto blijkbaar tanende is. De aanwas van (jonge) leden stagneert waarschijnlijk hierdoor. Er werd lang gediscussieerd over oplossingen zoals meer bekendheid geven aan de AutoClub Carwei. Verscheidene mogelijkheden passeerden de revue. Het bestuur nam goede notitie van de diverse suggesties en zal hierop terugkomen.

Na het "officiële gedeelte" was het tijd voor een drankje en hapje en zoals gewoonlijk bleef het nog lang gezellig!