Cars and Coffee – 20 maart 2023

Voor de opening van het Cars and Coffee seizoen, verzamelde we weer in de theetuin in Herkingen. Het was weer een gezellig ongedwongen samenzijn en leuke gesprekken. Het eerste goede nieuws was dat bekend werd dat we een nieuwe secretaris voor de club hebben gevonden. Meer daarover zullen we later mededelen. Meer goed nieuws was, dat Trudy na een verblijf van 2 maanden in het ziekenhuis, weer van de partij was.

Voor de "clubauto's" was het niet echt het geschikte weer en parkeren op het natte gras geeft altijd weer een uitdaging om weg te komen, zeker als je auto 2400 kg weegt en achterwielaandrijving heeft, en Frans met lede ogen aanziet hoe zijn gras vernield wordt. Vandaar dat er diverse dagelijkse auto's als vervoermiddel gebruikt waren.

Nu de lente begonnen is hopen we in april de koffie weer buiten kunnen nuttigen.