Cars-Coffee-15-oktober-2023

Op de parkeerplaats was het al direct te zien dat het geen weer was voor klassiekers en al helemaal niet voor cabrio's. Uitsluitend de "dagelijkse" auto's stonden geparkeerd op de gedeeltelijk met een rood-wit lintje afgesloten parkeerstrook vanwege de drassige bodem.

Desalniettemin was de opkomst zeer redelijk. Een 16 tal trouwe leden had weer heel wat te bespreken. De geanimeerde gesprekken gingen over het wel en wee in de club, over auto's en energie om het huis te verwarmen, over vakanties en uitjes, eten en de erwtensoep die geserveerd zal worden tijdens de volgende Cars&Coffee op 19 november a.s.

Ondanks dat het zonnetje zich in de loop van de ochtend af en toe weer liet zien, was er geen reden om naar de parkeerplaats te lopen. De geparkeerde youngtimers / klassiekers van de toekomst hebben over het algemeen nog niet de vereiste aantrekkingskracht.