Cars & Coffee 18 november 2018

Zondag 18 november was de 9e en alweer de laatste Cars en Coffee van seizoen 2018.

Hoewel de lucht strak blauw was en het zonnetje zijn best deed, viel de temperatuur wat tegen. Gelukkig had gastheer Frans de houtkachel flink opgestookt dus was het binnen, onder het genot van een heerlijk kopje koffie met koekje of taart geserveerd door gastvrouw Matie, weer goed toeven in de theetuin "de Bongerd" in Herkingen.

Omdat het 's nachts licht had gevroren vreesden diverse klassiekerliefhebbers dat er gestrooid was tegen mogelijke gladheid. Of werd de gladheid veroorzaakt door de pepernoten van de Zwarte Pieten die op zaterdag door Marius en Marlies waren vervoerd naar Middelharnis ?

Hoe dan ook, Als gevolg waren de meeste deelnemers aan deze Cars en Coffee met de "dagelijkse" auto gekomen. De opkomst was goed en gezellig, en aan tafel werden o.a. alle auto-, energie- en wereldse ervaringen besproken en mogelijke oplossingen aangedragen !

Hoewel dit dus de laatste "geplande" Cars en Coffee was van 2018, is de theetuin "de Bongerd" elke vrijdag, zaterdag en zondag geopend (behalve feestdagen etc. – check de website van "de Bongerd"). Wellicht dat een clublid via bijvoorbeeld de Carwei Whatsapp gedurende de komende wintermaanden een oproep doet om elkaar ook eens "ongepland" te ontmoeten in de theetuin ? Gewoon voor de gezelligheid of om een bepaald thema of onderwerp te bespreken ?

De eerst volgende "geplande" Cars en Coffee van onze AutoClub Carwei, is zondag 17 Maart 2019.