Cars & Coffee 21-juli-2019

Na het heftige weer op zaterdag wat in het oostelijk deel van Flakkee voor nogal wat schade heft veroorzaakt, was het op deze zondag weer een heerlijk zonnetje. Dit was te zien aan de meegebrachte auto's, het overgrote deel was een cabrio of roadster.

Bijzonder was ook meegebrachte de HRD motorfiets uit 1949, een door Vincent uitgebrachte motor waar HRD staat voor de coureur Howard Raymond Davies. Volgens de eigenaar heeft de motor al meer dan 420.000 miles gereden. Tussendoor zijn er wel enige revisies en modificaties zoals schijfremmen aangebracht. Hij is dan ook al eigenaar van deze HRD sinds 1974! Zijn wederhelft was aangekomen op een Motor Guzzi uit 1984, een voormalige NAVO machine.

Er waren natuurlijk weer leuke en gezellige gesprekken over tal van onderwerpen.

Kortom, het was weer een geslaagde bijeenkomst van leden en niet-leden van Autoclub Carwei.

awz