Cars & Coffee -21 juli 2024

Het was vandaag een gezellige drukte bij alweer de 6e Cars & Coffee van 2024. Het weer hield zich deze keer keurig aan de voorspellingen en het regende op Flakkee hier en daar rond de klok van 9. Daarna droog met aangename temperatuur. Dus uitstekend weer om met de klassieker of bijzondere auto naar de theetuin in Herkingen te komen.

En dat hadden (ondanks de aangebroken vakantieperiode) ruim 22 clubleden gedaan met 13 auto's "met een verhaal". Klassieke auto's, bijzonder auto's, pas gekochte auto, net gerepareerde auto, te koop staande auto. Kortom er was weer veel spraakstof over onze vierwielers. Matie zorgde zoals gewoonlijk voor de koffie met gebak en ieder genoot van elkaars gezelschap. Het leven kan mooi zijn mede door onze reeds 43 jaar bestaande Autoclub Carwei welke overigens, zoals uit sommige gesprekken kon worden opgemaakt, wel een opwekkende injectie kan gebruiken. Dus heeft u goede ideeën of opbouwende kritiek, informeer het bestuur.

Rond de klok van enen ging een ieder weer huiswaarts waarvan sommigen "the long way home" namen en nog een rondje reden over ons prachtige eiland.