Clubavond met Dick Schornagel – 3 maart 2023

Op vrijdagavond 3 maart verzamelde 18 leden bij Ewoud en Jacqueline in Melissant in ons nieuwe clubhuis. Onze nieuwe voorzitter Roel kent vele mensen in de autowereld, waaronder de bekende autojournalist Dick Schornagel en daar kunnen we gebruik van maken. Op de vraag van Roel aan Dick om een avondje op onze clubavond te komen en te vertellen over de achtergronden van de auto verhalen reageerde hij positief en heeft ons een interessante avond bezorgt met verhalen en anekdotes die hij in zijn lange loopbaan als autojournalist heeft beleefd heeft.

Ook de ambiance voldeed als geschikte locatie voor dit soort bijeenkomsten. Dank aan Ewoud en Jacqueline voor het beschikbaar stellen van deze mooie ruimte.