Auto-Quiz in clubhuis -  15 november 2019

Zo'n 15 leden verzamelde voor een gezellig avondje in ons clubhuis in Dirksland met als thema de autokennis getest door middel van een quiz.

De quiz voorbereiden was een leuke activiteit, de vragen moesten wel te beantwoorden zijn met parate kennis met de bedenktijd van slechts 20 seconden. Zoekende in foto's, gemaakt tijdens Carwei evenementen, konden we gebruik maken van enkele foto's voor het maken van de vragen. Samen met Wim Mastenbroek hebben ik een selectie gemaakt van 40 vragen. Bij moeilijke vragen was het goede antwoord belangrijk, bij de wat makkelijker vragen telde de snelheid van antwoorden voor de punten. Via internet en de software werd de score bepaald, dus valsspelen was onmogelijk. Het resultaat viel niet tegen met Sikko de Jong als overtuigend winnaar, Hans Appel als goede tweede en Hans Filak als verdiende derde in de einduitslag.

Na de prijsuitreiking was het nog gezellig napraten over onze gemeenschappelijke interesse: auto's en natuurlijk andere onderwerpen.

awz